14 Ekim 2014 Salı

STRATEJİK MARKA YÖNETİM SÜRECİ





Stratejik Marka Yönetim Süreci
Nagihan Ünüvar
markamsen.com
Marka Değeri oluşturmak, markanın tüketici algılarında vazgeçilmez marka olmasını sağlamak için uyguladığımız Stratejik Marka Yönetim Süreci, markalaşma yolunda ilerleyen markanın hedeflerine ulaşması, sürekliliğinin sağlanması ve marka değerinin oluşturulması için, marka yapılanması, ölçümlemesi ve yönetimini kapsayan yol haritasının belirlenmesi ve yönetimidir. Stratejik Marka Yönetim Süreci temel olarak dört ana süreçten oluşmaktadır...
Yayınımızın devamını okumak için;
https://www.markamsen.com/stratejik-marka-yonetim-sureci



Nagihan Ünüvar