26 Ağustos 2014 Salı

360 DERECE PAZARLAMA NE DEMEK

360 Derece Pazarlama Ne Demek?
Nagihan Ünüvar
markamsen.com
Bundan 10 yıl önce, product (ürün), price (fiyat), promotion (tanıtım), place (yer) olarak şekillenen pazarlamanın 4p’si ile hedef kitlenin belirlenerek, tanıtıma yönelik outdoor aktiviteler, lansmanlar, ilanlar, tv, radyo reklamları, müşteri ziyaretleri, geleneksel pazarlama stratejimizin uygulanmasında kullandığımız enstrümanlardı. Günümüzde, internetin hayatımıza girmesi, rekabetin artması, talepten çok arzın olması, ürün çeşitliliği, teknolojinin sürekli gelişmesi, tüketicilerin alternatiflerinin çoğalması, sosyal medya, markaların masa başında oluşturdukları geleneksel pazarlama stratejilerinin, tabloların, planların yerini, tüketici davranışlarının gözlemlenmesiyle oluşturulan, online ve offline kanalların bir arada kullanıldığı çok yönlü iletişim teknikleri ile şekillenen bütünleşik pazarlama yani 360 derece pazarlamaya bırakmıştır...

Yayınımızın devamını okumak için; https://www.markamsen.com/360-derece-pazarlama







Nagihan Ünüvar
markamsen.com