18 Ağustos 2014 Pazartesi

KENDİMİZE BENZETTİĞİMİZ MARKALARDAN HOŞLANIRIZ

Kendimize Benzettiğimiz Markalardan Hoşlanırız
Nagihan Ünüvar
markamsen.com
Moliere’in “En çok kendimize benzettiğimiz insanlardan hoşlanırız” sözünü markalara uyarlayarak, hedef kitlemize en çok benzeyen marka kişiliği yaratmak için sihirli bir formül yaratabiliriz. Hedef kitlemizin davranışlarını gözlemleyerek bir marka kişiliği oluşturur, örneğin, içine bir tutam sihirbaz, bir tutam savaşçı koyalım, karıştıralım şeklinde bir tarif verebiliriz. Nasıl mı?

Hepimiz hayal kuruyoruz ve hayallerimizde çevremizdeki kişi ve nesneleri olmasını isteğimiz gibi konumlandırıyoruz. “Tam hayalimdeki gibi” cümlesini hayatımızda en az bir veya daha çok kez söylemişizdir. Markalar da, tüketicisinin tam hayalindeki gibi bir algı oluşturmak için, tüketicisi ile duygusal bağ kurarlar ve bu bağı kurarken temel karakteristik tiplemelerden faydalanırlar...
Yayınımızın devamını okumak için;
https://www.markamsen.com/kendi-markamiz





Nagihan Ünüvar
markamsen.com