Her geçen
gün hızla değişen ve gelişen dijital çağda, klasik markaların yerini sosyal, tüketiciye yakın, empati kurabilen markalar aldı. Ayakta kalmak için hem bireysel, hem de kurumsal markaların daha üretken olması, daha çok kişiye dokunuyor olması ve bunları yaparken itibarlı bir duruş sergilemesi gerekiyor. Sosyal çevremizde duruşumuz, kişiliğimiz, eğitimimiz, toplumsal
projelerimiz, ailemiz, kariyerimiz, çalışmalarımız, itibarımızı artıran
etkenler olarak tanımlanırken, şirketlerin İtibar Yönetimi (Reputation
Management), kurumsal kimliğinden, çalışanlarının memnuniyetine, gerçekleştirdiği
sosyal sorumluluk projelerine ve tüketicilerinin zihnindeki marka algılarına
kadar çok kapsamlı dinamiklerin yönetimini içeriyor.. Yayınımızın devamını okumak için; https://www.markamsen.com/marka-itibar-yonetimi