5 Ağustos 2014 Salı

MARKA İTİBAR YÖNETİMİ

Marka İtibar Yönetimi
Nagihan Ünüvar
markamsen.com
Her geçen gün hızla değişen ve gelişen dijital çağda, klasik markaların yerini sosyal, tüketiciye yakın, empati kurabilen markalar aldı. Ayakta kalmak için hem bireysel, hem de kurumsal markaların daha üretken olması, daha çok kişiye dokunuyor olması ve bunları yaparken itibarlı bir duruş sergilemesi gerekiyor. Sosyal çevremizde duruşumuz, kişiliğimiz, eğitimimiz, toplumsal projelerimiz, ailemiz, kariyerimiz, çalışmalarımız, itibarımızı artıran etkenler olarak tanımlanırken, şirketlerin İtibar Yönetimi (Reputation Management), kurumsal kimliğinden, çalışanlarının memnuniyetine, gerçekleştirdiği sosyal sorumluluk projelerine ve tüketicilerinin zihnindeki marka algılarına kadar çok kapsamlı dinamiklerin yönetimini içeriyor..
Yayınımızın devamını okumak için;
https://www.markamsen.com/marka-itibar-yonetimi

Nagihan Ünüvar
markamsen.com