1 Nisan 2015 Çarşamba

MARKA İNOVASYONUNUN YARATICI LİDERLERİ


Marka İnovasyonunun Yaratıcı Liderleri
Nagihan Ünüvar
markamsen.com

Yeni markalar, yeni hizmetler ve ürünler pazarda yer alırken, rekabette tutunarak, marka sürekliliği sağlamak için, yeni bir ürün, hizmet yaratmak ya da var olan ürün, hizmetimizi yenilemek, yaratıcı olmak ihtiyacı içerisindeyiz.

Marka inovasyonunun en güzel örneklerini, kendilerini sürekli yenileyen, yeni teknolojiler ve hizmetler ile öne çıkan, Google, Apple, Samsung, IBM gibi markalardan biliyoruz. “İnovasyon yap ya da öl” cümlesini sık sık duyuyoruz ve çoğu marka, birçok inovasyon denemesi yaparak, sonunda büyük bir inovasyon yakalama hedefi ile birçok başarısız girişimdede bulunuyor. Tabiki, önemli olan başarılı inovasyon yapmak, kural koyucu olmak ve pazarı domine etmektir. Hem yaratıcı olmak, hem de yıkıcı olmak, kendisine gelecek saldırılara karşı hazırlıklı olmak ve savunmaktır. İnovasyon yapan markaya, pazardaki payını kaybetmeye başladığını gören rakipler saldıracak, olumsuz birçok argüman üreteceklerdir...
Yayınımızın devamını okumak için; 
https://www.markamsen.com/marka-inovasyonu-liderleri

Nagihan Ünüvar