![]() |
Marka İnovasyonunun Yaratıcı Liderleri Nagihan Ünüvar markamsen.com |
Yeni
markalar, yeni hizmetler ve ürünler pazarda yer alırken, rekabette tutunarak,
marka sürekliliği sağlamak için, yeni bir ürün, hizmet yaratmak ya da var olan
ürün, hizmetimizi yenilemek, yaratıcı olmak ihtiyacı içerisindeyiz.
Marka
inovasyonunun en güzel örneklerini, kendilerini sürekli yenileyen, yeni teknolojiler
ve hizmetler ile öne çıkan, Google, Apple, Samsung, IBM gibi markalardan biliyoruz.
“İnovasyon yap ya da öl” cümlesini sık sık duyuyoruz ve çoğu marka, birçok
inovasyon denemesi yaparak, sonunda büyük bir inovasyon yakalama hedefi ile
birçok başarısız girişimdede bulunuyor. Tabiki, önemli olan başarılı inovasyon
yapmak, kural koyucu olmak ve pazarı domine etmektir. Hem yaratıcı olmak, hem
de yıkıcı olmak, kendisine gelecek saldırılara karşı hazırlıklı olmak ve
savunmaktır. İnovasyon yapan markaya, pazardaki payını kaybetmeye başladığını
gören rakipler saldıracak, olumsuz birçok argüman üreteceklerdir...
Yayınımızın devamını okumak için;
https://www.markamsen.com/marka-inovasyonu-liderleri
Yayınımızın devamını okumak için;
https://www.markamsen.com/marka-inovasyonu-liderleri