15 Haziran 2016 Çarşamba

HER KRİZİN BİR MÜŞTERİSİ VARDIR

Her Krizin Bir Müşterisi Vardır
Nagihan Ünüvar
markamsen.com

Konumuzun Kriz olmamasını, onun yerine, yeni, yükselen markalar ve pazarlama trendleri ya da başarı hikayelerini anlatmayı dilerdim. Körler sağırlar birbirini ağırlar hikayesini hiç sevmediğim gibi, felakat tellalı da olmak istemem. Nitekim, göz ardı edemeyeceğimiz gerçek gündemimiz Krizin etkilerini yaşayan ülkemiz markalarının, şirketlerinin, kriz ortamında reklam ve pazarlama faaliyetlerine dair tavsiyelerde bulunmak isterim.

Hepimiz kriz ortamında mecburen kemer sıkmaya ve lüks maliyet kalemlerini bütçemizden çıkarmaya yöneliyoruz. Dışarıda yemek yerken, ev sofralarımızı tercih ediyor, daha çok evde vakit geçiriyor, daha az dışarıya çıkıyoruz. Bizim için lüks olarak nitelendirdiğimiz alımlarımızı kısıtlıyor ve hatta durduruyor, ihtiyaçlarımıza odaklanıyoruz. Tıpkı bizler gibi, şirketler de, kriz ortamında, gelir ve giderlerini hassas teraziler ile masaya yatırıyorlar...
Yayınımızın devamını okumak için; 
https://www.markamsen.com/kriz-doneminde-marka





Nagihan Ünüvar