![]() |
Her Krizin Bir Müşterisi Vardır Nagihan Ünüvar markamsen.com |
Konumuzun Kriz olmamasını, onun yerine, yeni, yükselen markalar ve
pazarlama trendleri ya da başarı hikayelerini anlatmayı dilerdim. Körler
sağırlar birbirini ağırlar hikayesini hiç sevmediğim gibi, felakat tellalı da olmak
istemem. Nitekim, göz ardı edemeyeceğimiz gerçek gündemimiz Krizin etkilerini
yaşayan ülkemiz markalarının, şirketlerinin, kriz ortamında reklam ve pazarlama
faaliyetlerine dair tavsiyelerde bulunmak isterim.
Hepimiz kriz ortamında mecburen kemer sıkmaya ve lüks maliyet
kalemlerini bütçemizden çıkarmaya yöneliyoruz. Dışarıda yemek yerken, ev
sofralarımızı tercih ediyor, daha çok evde vakit geçiriyor, daha az dışarıya
çıkıyoruz. Bizim için lüks olarak nitelendirdiğimiz alımlarımızı kısıtlıyor ve
hatta durduruyor, ihtiyaçlarımıza odaklanıyoruz. Tıpkı bizler gibi, şirketler
de, kriz ortamında, gelir ve giderlerini hassas teraziler ile masaya yatırıyorlar...
Yayınımızın devamını okumak için;
https://www.markamsen.com/kriz-doneminde-marka
Yayınımızın devamını okumak için;
https://www.markamsen.com/kriz-doneminde-marka