![]() |
KOBİ Markalarının Dijital Dönüşümü |
Markalaşma, ürün ya da hizmetlerin, hitap ettiği sektörde değer yaratmasını sağlamak üzere yola çıkılan, markanın karakterini inşa ederek başlayan ve marka vaadinin en iyi şekilde ifade edildiği iletişim diliyle, hitap edilen kitle nezdinde farkındalık yaratmayı ve marka değerine ulaşmayı hedefleyen bir süreçtir.
Günümüzde, pazarlama ve iletişim kanallarının farklılaşmasıyla birlikte, sürdürülebilir bir marka olmak her zamankinden daha da zor bir hale geldi. Rekabetin yoğun olduğu bir ortamda öne çıkabilmek için, tüm faaliyetleri birbiriyle etkileşim halinde ve çok yönlü bir disiplinle yönetmek, takip etmek, analiz ederek hızlı bir şekilde aksiyon almak gerekmektedir..