![]() |
Girişimci |
Birçoğumuzun hayranlıkla takip ettiği büyük markaların yola çıkış hikayelerinin aktörü girişimcilerinin, bir marka yaratmak üzere işe başladığını düşünenlerden değilim. Her birinin hikayesini ayrı ayrı incelersek, ya profesyonel ya da kişisel hayatlarında bir sorun ve bu soruna çözüm bulma arayışı olduğunu görebiliriz. Bugüne kadar ki araştırmalarım ve deneyimlerimle bu girişimci tiplerini kendi içerisinde dört gruba ayırdım. Birinci grup, çok para kazanılacağı ve kar getireceği düşünülen bir ürün ya da hizmetin sunumunu sağlayan bir şirket yaratmak, ikinci grup, kariyer yapma imkanı bulamayınca yani işsizlikten bir iş yaratmak, üçüncü grup, canı sıkılan ve çok parası olup bir iş yaratmak, dördüncü grup, uzun yıllara varan profesyonel deneyimiyle kendi işini yaratmak üzere yola çıkanlardan oluşuyor...
Yayınımızın devamını okumak için; markamsen.com/girisimcilik