8 Haziran 2019 Cumartesi

BAŞARILI BİR PAZARLAMA KAMPANYASI İÇİN 5 ADIM

Pazarlama Kampanyası
Başarılı kampanyalar, üzerinden uzun yıllar geçse de konuşulmaya devam ederler. Onlar, eşsiz söylemlerin ve hikayelerin yaratıcıları tarafından geliştirilmiştir.İşini aşkla yapan, kampanya hikayesini yazacağı ürünü içselleştiren yaratıcı yazarlar.

“Think Small” kampanya sloganı ve hikayesiyle Volkswagen’in yaratıcısı Bill Bernbach, kampanya hikayesinde Volkswagen’in bir çok şeyi yapamayacak kadar küçük olduğunu anlatıyor, ardından küçük olmasının avantajlarını sıralıyor ve hikayeyi şöyle bitiriyordu “Think it over.”.. 

Yayınımızın devamını okumak için; markamsen.com/pazarlama-kampanyasi
Yayınımızı YouTube kanalımızda izlemek için; youtu.be/pazarlama-kampanyasi